Äntligen problemfritt...hoppas jag

Saknat mig? Well I'm back!
Idag så har jag åkt till skolan, skippat bild lektionen, haft matte och sen var det ju rast och nu sitter jag här och lyssnar på läraren i religon lektionen. Under halva bild och lite av matte lektionen snacka jag med louise och nu är vårat bråk fixat, ÄNTLIGEN! Hon förstår vad jag menar tror jag och jag förstår vad hon menar. Men hennes kille verkar inte fatta att när jag är med louise vill inte jag att han ska komma till henne för då går jag iväg eftersom jag inte gillar honom. Men men killar är cp och tröga och om han vill vara en sån kille så varsågod, lungt för mig :)

Efter skolan ska jag och louise åka till pappa så att hon kan ta ut hennes stygn. Om hennes lilla insident orkar jag inte berätta om men det var hemskt!
Jag hoppas också på att kunna köpa lite klubbor idag och sen måste jag skaffa pengar från pappa. Ska nämligen till liseberg imon...eller jag tror de. Men vi får väl se vad som händer ;) Vill iaf dit och jag har längtat tills den dagen, men allting kan inte gå som man vill.

Bloggar sen, PUSS PUSS :*

Jag när jag skulle balansera. Visst ser det bra ut? ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

no worries, we're going hun!

2009-04-24 @ 16:39:43
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: babatee

haha thats the hair im talkin about

2009-04-26 @ 19:31:29
Postat av: hemlig

va fössiktig så du inte ramlar ;)

2009-04-28 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0