Ärlighet

Tja bloggen, förlåt att jag inte hört av mig på hela dagen men jag har annat än er läsare för mig. :)
Under skoldagen var alltig normalt, kul faktist. Men sen efter skolanså var jag med Louise, Shadi, Steffie och Iman. Vi sökte prao (vet hur man stavar det nu!) och sen så helt plötsligt började vi vara ärliga mot varandra. Vissa kanske tycker att det är dåligt men det är faktist jätte bra. Vi kom närmare vissa och längre ifrån vissa men det som var viktigast var att det inte finns några mer bråk och hemligheter. Det tycker jag är bra :)
Nu så sitter jag och louise hemma hon mig. Vi tar massa ego pics och ska snart dra hem till louise. Det är faktist bra att vi inte bråkar längre, hoppas att det håller sig!
Men nu ska jag fortsätta att ta bilder, PUSS PÅ ER :*


Jag och louise ♥





Fanns mer men orka liksom :) i love you

Kommentarer
Postat av: Stephanie

ni blev tvää fina ju, speciellt på den "stora" bilden (L)

2009-04-29 @ 21:49:02
URL: http://stephaaniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0