Back on track

Tjena gullet, hur äre? :*
Just nu sitter jag och ska måla mina naglar. Vet inte vad som har hänt men jag älskar att göra det på sistone, finns så många färger!!! Har haft rött och lila denna vecka ska nu byta till orange eller svart...tror att det blir orangt ;)
Jag och louise är nu kompisar och det känns bra även om det kan vara lite konstigt ibland, men jag har ju andra kompisar så aa. I skolan så var det faktis en bra dag spenderade rasten med lousie och nina och sen efter skolan var jag med cathy och shantal för det mesta. Även om vi satt och gjorde läxa, man kan snacka mycket då också :)
Men men, ska nog inte görs så mycket idag men jag vill så gärna shoppa! Vill verkligen ha svarta leggings som ser trashiga ut, vet inte varför. Men dom är snygga! <3


Hörs senare, PUSS PUSS blogg lovers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0