Förlåt


Förlåt bloggen att jag inte skrivit tills nu, det har varit väldigt stressigt!
Under heeela skoldagen har jag och min käraste bästis pluggat, pluggat, pluggat för geografi provet. Men det lönade sig verkligen för jag tror att jag kommer få ett VG, *duktiga sara* :) Jag hade också hemkunskap i 40 min idag och gissa vad vi gjorde? en BANANA SPLIT! ♥ Jätte gott var det, jag och Stephanie jobbar verkligen bra ihop även om vi inte kommer överens ibland (a).
Efter skolan drog jag och Cathy till pappas jobb för hon skulle nämligen söka prou (vet inte hur man stavar det) där. Hon fick sin prou plats och sen kom Louise och vi alla åt pizza! Vi snackade om massa grejer och sen så slutade det med att jag och Louise började bråka typ :( Så vi alla drog åt varsitt håll och nu sitter jag här och bloggar, bloggar, bloggar! <3

Dagens outfit:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0