boring

Ja nu ska jag sova men först lite om hur kvällen har varit...

Jag trodde att jag och louise skulle ha massa skojj och äta glass och skit men det blev tyvärr inte så. Istället så satt jag först vid datan och vi pratade och skratta först men sen ringer hennes kille och så klart måste hon ta det. Dom snackar i typ en halv timme eller 20 min och sen så snackar inte jag och louise typ för en konstig anledning. Men iaf jag går och lägger mig i sängen sen och somnar (a) men sen när jag vaknar så ser jag att louise har med sig en glass till sig själv och så säger hon att jag kan hämta om jag vill. Men jag orkar inte. Men men sen så försöker jag typ somna om för vi snackar inte så mycket och jag har väldigt ont i huvudet, mår inte alls bra. Och sen så ringer Iman louise. Dom snackar i typ en eller två timmar känns det som och jag bara sitter där och har typ inget att göra, så jag hämtar min glass. Men sen när dom snackat klart frågar jag louise om en tablett för huvudet och det är typ då vi snackar men det är typ kallt, ganska lame faktis. Vi skrattar lite sen ända tills hon blir sur för att jag inte vill att hennes kille ska veta att hon har en blogg eftersom det finns en länk till mig på bloggen och jag vill inte iaf han skulle in på den. Så då går hon och lägger sig och nu sitter jag här och bloggar.

Hon säger att jag är den konstiga när det var hon som snackade i tele medan jag satt och gjorde inget och jag säger att hon är den konstiga för att hon typ "dissa" mig hela kvällen.

Vet inte riktigt vad som har hänt. Vi har typ bråkat hela denna veckan för inget typ..hoppas att det blir bättre snart för jag orkar seriöst inte. Jag vill fixa detta men jag vet inte om hon vill det för aa louise är louise och ingen kan säga ngt till henne för äen om man gör det så ändrar hon inte på sig. Hon lyssnar jätte bra men hon ändrar bara på sig (eller asså inte ändra personlighet men ändra på vissa saker och sånt) för vissa personer...Jag kanske inte är en sån person, vem vet?

Men men jag ska låta det vara och se vad som händer. Det kommer gå bort och allt kommer vara bra i sin tid.

Eller du kanske håller på att skaffa en ny bästis? Jag vet typ inget längre, men jag hoppas inte det...

Men men jag ska sova nu, sov så gott alla underbara människor! PUSSPUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0