Debattartikel

Godmorgon bloggen!
Jag har haft matte för typ 10 min sen och nu sitter jag här och har svenska. Vi jobbar på en trååkig debattartikel och jag skriver om att vi ungdomar/barn är mindre värda än vuxna. Jag har inte kommit så långt men typ tre och en halv rader? Det är iaf något.
Efter denna lektionen har vi lunch och jag hoppas verkligen att det är god mat!
Men skit i skolan nu. Efter skolan ska jag och nina åka till stan för att hon ska kolla på nagellack och jag måste såklart köpa dom trashiga leggingsen från Ginatricot! Hoppas att dom sitter fint bara!! Jag kanske också köper en ny färg till min naglar. Jag har bara massa tråkiga färger, har tröttnat på alla förutom mitt lila ♥.


Men nu måste jag verkligen bli klar med mitt jobb. Måste få bra betyg i år!

PUSS PUSS bloggen, hörs sen!  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0