...

Bråkade med louise idag som jag kanske sa i förra inlägget. Det hanlade om att hon inte bryr sig om ngt, för det verkar så men sen finns det ju också det att jag inte lyssnar på henne, och det vet vi båda. Vi är båda så jävla envisa så aa jag vet inte vad som ska hända. Hennes kille kallade mig en hora och då blev louise arg på honom och sen nu bllev dom kompisar och när jag säger vad jag tycker om honom blir hon arg så liksom han får säga vad som helst nu och jag får inte säga ngt.
Jag ångrade iaf allt jag sa till honom eller det värsta jag sa men han menar tydligen att jag är en hora och sen nu säger louise att han ska kanske säga förlåt, men tror ni att jag kommer förlåta honom? HAHA säger jag bara och lite till...
Men jag vill inte bråka mer, orkar inte. Visst vi bråkar ofta men det betyder inte att jag inte älskar dig fortfarande, du betyder mest för mig, ♥.
Men jag måste bara säga att det är väldigt jobbigt när du sitter och messar hela jävla tiden när vi är med varandra och att du säger varje fucking sak till honom som är mellan MIG och DIG. Han har sagt att jag inte kan säga ngt till dig för att han vet allt som jag sagt till dig någonsin...Är det sant? Jag vet inte, men vågar jag säga ngt till dig nu?
Jag vill inte att det ska vara såhär, så vi borde försöka fixa detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0