Fuck it

Asså åååå jag blir så jävla irriterad! Jag sitter här och tänker på att göra min läxa men sen så när jag går in på skolans hemsida för att hämta den fungerar inte hemsidan! Våran datalärare ska vara värsta bra och allt men INGET fungerar i våran skolan, inget som borde fungera iaf. Men men vad ska jag göra, får la ta och säga till läraren vrf jag inte kunde lämna in läxa och han får tro vad fan han vill.
Förlåt att jag svär i detta inlägg men jag blir så arg på att alltid när jag orkar så fungerar det inte!

Men jag ska ta och sluta tänka på skolan i ett tag. Det börjar närma sig kvällen eller haha det är ju bara åtta men jag är trött. And if a girls gotta a girls gotta sleep! Nej men jag ska inte sova, ska nog in på msn lite se om jag kan lösa detta med louise, vill verkligen fixa det. Men det beror ju på vad hon vill också...


Hörs innan jag lägger mig!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0