Godmorgon

Godmorgon alla mina underbara läsare, sovit gott?
Jag har sovit jätte bra, även om jag vaknade nu. Senare idag ska jag, louise, alex och en av hans kompisar till liseberg som jag sa igårkväll men mer av det får ni veta senare. Först ska jag duscha och fixa mig och sånt, och sen gissa vad? JAG SKA FÅ EN MAC DATA MED 24 TUMS SKÄRM!! Woho! ♥ Är jätte glad! :D Ska nog ta och åka med pappa för att köpa den före jag åker hem till louise. Så nu kommer jag ha en laptop och en data. Laptopen är tyvärr inte mac men jag är nöjd med den såklart!

Vad ska ni hitta på idag?

Och så vill jag säga tack louise igen, för att du fixade min header. Jag var tvungen att fixa the width men du gjorde resten så tack så mycket! ♥

Men ska dra mig nu. Vi hörs innan jag åker.
PUSS PUSS :*



Kommentarer
Postat av: FEBB

Åh mac for life :P och tack så jättemycket! h&m, gina, lindex,monki... =)



än en gång, tack!

2009-04-25 @ 10:41:22
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0