Hemma

Gud vad jag har saknat alla underbara läsare, och jag vet att ni saknat mig :*
Jag kunde inte skriva så mycket mer i skolan för man använde inte datorn så mycket men nu är jag tibax! Efter skolan drog jag och louise in till stan. Jag köpte en nagelfil gjort av glas till louise syrra, (ni får inte veta varför, haha), och sen så köpte jag såklart ett snyggt lila nagellack från depend till migsjälv. Under rasten köpte jag tyvärr ingen godis, orkade inte gå till hemköp så lat som jag är (a), men jag var nämligen i fira gott innan jag tog bussen hem så nu har jag något att mumsa på medan jag pluggar! <3

Mitt gooda godisss ♥
                   

  Mitt underbara nagellack! visst är det snyggt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0