Hörs imorgon

Jaa, nu är det den tiden på kvällen när jag måste sova! Eller jag måste ju inte direkt men jag vill :) Fick också reda på att jag och mamma ska shoppa på lördag! Äntligen får jag köpa hur mycket jag vill, jippie! Men det är ju långt kvar tills dess så aa vi får väl se om ngt ändrar sig ;)
Och sen så fick jag en ganska bra idé. Om man inte årkar vänta på att naglarna ska torka och man inte äger en riktig "nagellacks torkare" kan man väl alltid använda en hårtork? Den fungerar lika bra, eller bättre tycker jag och det funkar varje gång! :)
Men nu ska jag sova eller ligga i sängen iaf, PUSS på er underbara läsare :*

Missbildad färg. Har inte så bra ljus i toan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0