Invigning, Liseberg

Back home, eller hos louise. Köpte ingen mac dator idag det får bli imorgon istället, hann inte. Var ju på invigningen av liseberg idag! Super kul var det! Jag, louise, alex och elliot skrattade hela tiden, vi fick åka det vi ville och sen på slutet var det massa fyrverkerier. Jätte bra dag faktis, nöjd med den. ♥

Är hos louise nu som sagt. Ska nog ta och göra glass med frukt och nötter i, MUMS! Och jag menar verkligen MUMS! <3 Aa men det var typ det jag skulle skriva och så vill jag säga att den nya åkturen i liseberg S U G E R!! Väldigt trög och tråkig. Men om man är höjdrädd (som jag) blir det läskigt högst upp. :)

Bilder från idag...


Alex och Elliot


Alex och burgare som bara var gjord speciellt för honom!
(tripple cheese)

Louise i flumeride

Alex och Elliot i flumeride

Alla i spegelhuset

Jag och Louise

Hahaha bjuder på denna, Louise sitter bredvid mig men hon duckar och Alex och Elliot bakom mig...

Man ser typ inget, men men :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0