Lyckat asså

I'm back :) Jaa, som ni kanske läst skulle jag nämligen plugga men tyvärr hann jag bara läsa igenom halva och lära mig en pytte liten del innan jag blev väldigt hungrig. Jag gick ner till köket och gjorde mig en underbar rostad macka med kalkon, gurka och tomat på *MUMS* är det ända jag kan säga ♥Sen när jag kom in i mitt rum var jag tvungen att plugga! Jag har nämligen VG i Geografi och jag måse få bra resultat i detta prov annars så kan jag sänkas, och det vill vi ju inte. Pluggade i en och en halv timme och sen började jag sakna min blogg <3
Men just nu så ska jag kolla i min garderob och se om jag hittar något för imon, sen ska jag plugga och om DHW (desperate housewifes) blir klart ska jag kolla på det och sen sova.
Hörs imon bloggen!
PUSSPUSS :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0