Man måste inte

Hejhej bloggen :*
Jag sitter här i kemi lektionen och låtsas att skriva ner saker läraren skriver på tavlan. Förlåt att jag inte skrivit på morgonen men jag hinner faktis inte! Man måste inte skriva när man vaknar, jag tycker det räcker att skriva lite när man vill. Men det måste vara bra för jag måste ju komma på topp! ♥
Ni kommer inte heller se min dagens outfit varje dag. Jag måste inte visa er vad jag har på mig hela tiden, när jag känner för det får ni se mina kläder :)
Om exakt 20 min har jag rast i 20 min och sen måste jag dra mig in för då har jag svenska. Jätte kul. Vi kollar på en skiit dålig tv serie som heter värsta språket bara för att våran lärare vill att vi alla ska prata REN SVENSKA.
Men nu måste jag koncentrera mig på lektionen, börjar fan bli dålig i skolan!

I know you love me, pussss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0