Min Dag

Tjena bloggen! Sorry att jag inte uppdaterat på länge  men det har varit en underbar dag!
Efter skolan stack jag och Cathy till stan istället för Nina kunde inte (hon var tvungen att göra läxa, som jag är klar med btw! :D). När vi var påväg dit så hade vi med oss Cathy's syrra, och sen när vi satte oss i spårvagen kom det på en stor asså seriöst stor rottweiler och satte sig exakt där vi tre hade suttit oss. Jag satt bredvid en gammal gubbe och Cathy och hennes syrra satt bakom mig. Men aja när den kom på vagnen skrek jag (för den kom med huvudet mot mig plus att munnen var öppen!!) och hoppade nästan på gubben som jag satt bredvid. Jag, Cathy och hennes syrra var as rädda hela vägen vi skrattade för att vi var så patetiskt rädda! Jag satt asså helt seriöst fast klistrad på gubben bredvid! PINSAMT (a) Men sen så ställde sig hunden upp efter halva åkturen och började typ andas och klia sig själv nära Cathy och hennes syrra asså extremt nära så hennes syrra skrek HJÄLP! Och då försvann kvinnan med hunden som tur var!
Sen när vi kom fram till stan gav vi Cathy's syrra till Ramona så dom åkte hem och då gick vi och kollade pumps, klänningar och självklart så var jag tvungen att se om dom trashiga leggingsen fanns. Men dom var tyvärr slutsålda, så jag får väl ta och kolla på onsdag när jag ska söka prou :( HOPPAS HOPPAS HOPPAS att dom finns <3<3
Men tack för en jätte bra dag Cathy, love u :*


Kommentarer
Postat av: cathy

looove u 2 much

2009-04-27 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0