plugg

Jaa, nu är jag hemma då och vad måste jag göra? PLUGGA! Så fort man kommer ut ur skolan så måste man börja en ny skol timme när man kommer hem, plugga, plugga, plugga. Så jävla jobbigt! Jag åt nyss tacos och nu eller efter jag bloggat ska jag kolla på OTH (one tree hill) och sen runt 7 tiden kanske jag börjar plugga...vem vet ;)

Skolan idag var väl okej, hade lektioner, tråkiga lektioner och under rasten var jag med Nina och vi snackade lite om allt som händer i livet. Hon är verkligen en bra kompis måste jag säga. ♥

Jag och louise så kallat bråk fortsatte idag men vi snackade inte med varandra, utan vi bråkade i tystnad. Om det nu går? Ni som redan läst förra inlägget vet såklart vad allt handlar om men ni som inte har gjort det kan kolla, men bara om ni vill.
Asså louise jag fattar inte varför vi måste bråka hela tiden? det är om så meningslösa saker också, men alla bråkar och det är mänskligt men vi gör det fööör ofta. Jag vet att du bryr dig på ngt sätt men asså det verkar inte så för du brukar bara säga "okej" eller "jobbigt läge" eller "jag har inget att säga" hela tiden. Och asså visst säg om våra bråk till sintan men snälla säg till honom att hålla käft efter det för jag pallar inte att han heela tiden måste komma och säga att jag är en dålig kompis. Om DU tycker att jag är en dålig kompis så säg det till mig så att jag vet, för jag vill inte höra det från ngn annan. Speciellt inte sintan. Jag får snacka med Cathy och Nina och du får snacka med sintan. Men bara om våra bråk inget mer, för sintan sa till mig att han vet alla MINA hemligheter som jag sagt till dig. Jag vet inte om jag tror på honom eller inte men jag vet att du inte är så falsk så ja får la ta och lita på dig. Du säger också varför kan ni inte bara vara vänner? och då säger jag:
Jag vill inte vara hans kompis mera. Vi bråkade en gång jag gjorde inget och han kallade mig dum i huvudet och han menade det men ändå förlät jag honom och gick vidare. Men nu när vi typ har varit vänner innan vi började bråka (jag och sintan handlar detta om) så har han bara varit cp asså jag försöker säga snälla saker men vet du vad han gör? han kallar mig ful, dum i huvudet, hora, att det var tur att jag inte fanns på skolfotot m.m. och jag orkar inte höra det längre. Jag är en människa och jag har känslor, han får inte gå runt och kalla mig saker och han får inte säga sånt till mig. Jag är inte längre hans kompis och förlåt Louise för det, asså jag älskar dig och allt men jag måste tänka på mig själv ibland och sintan finns inte längre i mitt liv, det var över grensen asså.
Och sen så kommer vi till det med att "dissa". Jag fattar att du vill vara med sintan ibland och så och visst var det, det är helt lungt för mig men när vi alla tre är med varandra så är NI bara med VARANDRA och jag bara står där som en idiot. Hur kul är det? ni snackar inte med mig, ni kollar inte på mig asså visst ni är tsms men det borde inte vara ngn anledning till det. Och sen nu under helgen, vi ska till liseberg bara 3 personer, ojämnt. Jag undrar hur det kommer gå?
Jag vet inte nu om du kommer tro på allt detta jag sagt om sintan för han säger ju annat men jag får väl hoppas på det bästa. Du har själv sagt till mig HOES before BROES och jag hoppas verkligen att du menar det för bästa kompis och bra kompis borde komma före kille. Killar kommer och går men kompisar finns bara en gång, speciellt bästa.

Du har rätt, de ska vara du & jag, älskar dig Louise Nyberg ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0