Sommaren är här

Nu är jag hemma. Eller jag har varit hemma i typ några timmar men jag och louise var hos grannen och umgicks med bäbisarna som vi ska börja vakta. Jätte söta. Men efter skolan fixa jag mitt prao jobb som ligger typ 3 meter från mitt hus, så det är bra :). Senare efter det stack vi ju till grannen då och sen så kom vi hem och gjorde BANAN&JORDGUBB smoothie, *MUMS* ♥ och nu sitter vi här framför datorn och tar ego pics igen med massa roliga effekter och skit :)
Idag är det ju valborg! Men tyvärr så vet inte vi vad vi ska göra. Shadi och Steffie fråga om vi ville hänga med till slottskogen med dem och några kompisar men vi vet inte om vi orkar så det blir nog en myskväll med varandra och den älskade filmen ♥TWILIGHT♥

Och btw, är inte vädret sååå sommrigt? :)

Men jag bloggar sen sötisar. I swear.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0