Taco Night

Just nu har jag kommit hem från taco night. Det var så att efter skolan runt sex-nio skulle alla "ungdomar" och föräldrar träffas, alla som går i min klass bara, och sen så skulle dom äta tacos och umgås :) Det blev inte så många men Jenny var där iaf och några av killarna som jag tyvärr inte fick bild på. Det var kul faktis och killarna var normala för en gångs skull.

Imorgon ser det ut som att jag ska till liseberg med louise, alex och en av hans kompisar. Men mer av det får ni höra imorgon.


Här kommer några bilder, PUSS ♥


Jag och louise har precis fixat oss.


Kvällens outfit.


Jenny i cowboy hatten! så sööt ♥


Jag i hatten, visst ser jag bra ut? ;)

Louise finns också i hatten men hon lägger nog ut den i hennes blogg, så kolla där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0