Uppvisning

Idag så ska jag stoppa i extra mycket inlägg. För jag har blivit så trög på sistone! :o

Men iaf, idag så vaknade jag av att louise ben var över hela min kropp och sen när hon tog bort det la jag mitt ben på henne så att hon skulle vakna men det funka inte (haha). Sen så ringde nina och frågade om vi skulle kolla när hon dansade i liseberg idag och det klart vi skulle! Så jag hoppade upp ur louise säng, duschade och fixa mig och sen efter louise hade fixar sig far vi iväg. Vi missade ninas dans på ungefär 10-15 min, men hennes mamma spelade in så vi såg där. Hon äger på hiphop dans faktis.
Sen efter det satt vi och kollade på några andra människor när dom dansade och det var jätte coolt. Älskar dans, speciellt att sitta och kolla på det. Efteråt drog vi oss in till burger king/kebab baren i liseberg för att äta och efter det så hade vi skojj i liseberg.
Jag och nina hade guldpass/åkband men louise hade inget för hon fick inte penger, eller hon glömde sin plånbok så jag och nina bestämmde för att jag skulle ta av mitt och så skulle jag och louise klistra fast det varannan åktur på våran handled. Det funkade faktis jätte bra och det var kul idag också! Det var inte så mycket kö och vädret var väl okej.
Hahah och sen när jag och nina åkte balder så blev bilden väldigt weird! Under hela åkturen hade min tröja åkt ner och på bilden så kunde man se typ hela min bh! Väldigt pinsamt! (aa)

Dagens höjdpunkt:
BEN AND JERRY CAFÈ! ♥ Det fanns massa ben and jerry glass som man kunde äta som vanlig glass, milkshake eller slush! Så himla gott!! Jag och louise delade på en glass med tre stooora kulor och sen så drack nina två milkshakes och jag en! Asså vi var "in heaven" för några lååånga minuter. Efter det så var alla så himla mätta att vi typ höll på att svimma, ni skulle vart där!

Det blev 164kr slösat på B&J, men det var värt det!


MUMS ♥


Jag och nina i hanghai :) Vet inte vem den blonda är!


Nina och louise i party bilarna, sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0