Bio...igen

Jag orkar inte blogga så mycket idag men efter att louise hade vart hos sin doktor (runt 8:20) så träffades vi och vi började jobba lite hos pappa, eller vi "jobbade" haha. Senare runt 4:30 skulle vi gå på bio med nina och ryan. Vi träffade dom vid bergakungen runt 20 i 4 och sen så tog vi ut biljetterna och gick in för att kolla på filmen :) Vi kollade på LA Gigolo och jag säger bara att filmen var helt OK. Efter filmen så bestämmde vi alla 4 att vi skulle gå hela vägen från stan till markland (HAHA) men det hände inte! Vi gick till 4gott (inte den i bp) så att jag och louise kunde köpa godis och efter det så åkte vi hem. Just nu så sitter jag i louise rum med louise (nina åkte hem) och väntar på att ryan ska ringa. Haha, han bestämmde sig för att försöka cykla hit, hoppas att han kommer utan att ha råkat ut för ngt bara! Louise dator låter inte min kamera kopplas till datorn och blogg.se kan typ inte ladda upp bilder på ngt så bilder blir det imon!
Hörs senare pusss :*


Kommentarer
Postat av: Marie

Ah läskig:) Jag skulle aldrig våga se den utan Kenny och trolgtvis inte med honom heller för jag ska ju vara hemma själv varannan vecka också;D haha jag är jätte lätt skrämd! Åh tack tack:) Jo vi är förlovade sedan 5,5år tillbaka så vi förlovade oss rätt snabbt efter vi träffats:)

Själv då har du någon kille?:)

2009-08-21 @ 00:37:55
URL: http://shiningdiamond.blogg.se/
Postat av: Emma

HEJ SÖTNOS!

Wooh, gud va det har varit tråkigt utan internet och inte haft möjligheten att kunna snacka med dig! Shit man! Saknat dig for real! Hur är det med dig? Allt bra? Hänt nå nytt? Ledsen att jag frågar så mycket, känns som att jag missat jääättteee mycket!!



Puss på dig :*

2009-08-21 @ 17:47:36
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0