Eminem

Nu är jag back!
Jag satt och tänke för mig själv lite, jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva men sen slog det till! EMINEM :) Asså jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag har börjat att älska honom! Jag älskar hans musik asså, allt! Jag tycker inte han är snygg eller ngt (han är ful tyker jag (a)) men det är ngt om honom och hans musik som jag älskar, jag sitter hemma och bara lyssnar på honom t.o.m. när jag sitter i bussar och sånt så spelar min ipod bara hans låtar typ, haha :) Jag har också laddad ner hans film 8 Mile, den är gammal jag vet men jag har inte sett den så aa. Jag har kollat på the trailer lite då och då och jag tror verkligen att det kommer vara en bra men sorglig film! Asså love to eminem ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

absolut :)

2009-08-15 @ 16:43:00
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: steph

kikar in! allt bra med dig? =) KRAM!

2009-08-15 @ 17:10:13
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0