En stooooor missuppfattning

Nu är jag hemma från stan! Åkte dit för att jag trodde att jag skulle sova hos louise men nej, nej hon trodde att vi bara skulle ge varandra våra saker tibax så hon sa "nej, du får inte sova hos mig" och efter att hon sa det gick hon för att köpa en cola. Men jag trodde att hon gick iväg för att ta en annan buss så jag ringde mamma och pappa AS AS länge för att kunna komma hem på ngt sätt (mina bussar går inte längre) och sen till slut så kom mamma för att hämta mig. Allt som hände ikväll var en stoor missuppfattning, en konstig en, men jag är fortfarande sur på det hela så aa.

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Asså (: Härligt. De finns på parfymavdelningen på Åhlens City ;D

Jag bor också, eller lite utanför gbg ;D

2009-08-05 @ 22:57:27
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0