Home + Dagens outfit

Nu är jag hemma efter en lång dag eller typ lång dag. Efter att jag skrev det förra inlägget sminka jag mig, tog på mig kläder och sen så drog vi till liseberg. Var där fem och då träffa vi mamma. Hon gav mig pengar och sen så träffa vi alex och gick vidare. Han hade inte med sig en kompis men det var kul iaf :) Vi åkte inte så mycket, vi satt mest och snacka om lite saker, men iaf nu är jag hemma och IDAG kommer det seriöst komma några bilder på mig och louise. Bloggen har fan inga bilder :o

Dagens outfit ser ni då både uppe och nere! Lite trashigt sådär med mina svarta pumps! Haha alla kollade på mig i liseberg och sen så fanns det några araber som verkligen kolla på mig så jag stannade och fråga vrf kollar ni på mig? Sen så dom ba, för du ser ut som en häxa eller hora. Asså seriöst hur kan man bara säga sånt? Det är ju fan dom som går runt med kläder överallt, bara för att jag får visa lite hud då och då :)
Jag menar inget illa mot alla araber! Bara såna som tror sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0