Jag klarade det!

WOHO, jag var vaken tills 7 efter att louise stack och eftersom jag och hon bara bästmde att vi skulle dygna tills 7 så har jag äntligen lyckats att dygna! :) Aa, så jag la mig typ 20 över 7 och sen vaknade jag typ 20 i tolv eller ngt, bara fem timmars sömn! Hur ska jag klara av dagen? :o Jag orkade inte vara vid pappas jobb nio, jag kanske inte ens åker dit vi får fixa allt när han kommer hem ikväll (flyg biljetter och skit asså). Men jag har precis tvättat bor mitt smink och jag vill sova mera men tyvärr så går det inte :( Vi ska nämligen äta lunch/middag (linner, haha) med zhobin och hans stora syrra helya. Deras mamma är bortrest så min mamma bjöd hit dom! Ja, ja får ta och hoppa in i duschen, jag kan väl sova tidigt ikväll :)

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Hihi, ja, just den här luktar gott. Det är typ denna och en till som jag tycker luktar gott i serien. Så ah (: Den brukar vara slut på alla ställen, för den är den enda som typ är acceptabel ;D

2009-08-05 @ 14:54:53
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: em

Med mig är det bara finfint :) Hur är vädret hos dig?

2009-08-05 @ 16:17:20
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0