Min "rumpa"

Hahah, kanske inte roligt när ni läser men det var kul!
Nina - Sara, din rumpa har blivit värsta fin!
Jag - Ofta, jag har ingen rumpa ju!
Nina - Nej, men det är sant! Jag har inte träffat dig på länge och asså din rumpar ser finare ut!
Jag - Nej, du ljuger, (vänder mig mot spegeln och kolla på min rumpa), Aww tack, den är väl liiite finare!


Jaa, så kan det vara mellan oss kompisar ibland, cp! Men iaf, just nu så fixar vi oss och vi ska snart åka in till stan för att sen köpa godis och sånt skit innan bion börjar. Vi ska kolla på GI. joe, lite action sådär :) Jag tror faktist att den kommer vara bra, sienna miller är med i den och snyggisen channing tatum är med! Bion börjar 6, vet inte när vi kommer vara hemma kanske efter nio ngn gång :) Aja, hörs sen pusssssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0