Mitch Hewer ♥

Jag har sagt det förut men jag säger det igen: SKINS ÄR BÄST! ♥ Jag måste också säga att mitch hewer är en utav dom snyggaste och sötaste killarna! Fy faaaan vad jag älskar honom! Jag är så himla kär i honom asså! Igår kväll så började ju jag och cathy att kolla på skins och vi har NU slutat att kolla på det, vi hann se hela första säsongen och halva av säsong två, för nu så ska cathy åka hem :(  Men iaf, det jag försöker komma fram till är att jag älskar honom, haha. Det kanske låter konstigt för att jag aldrig har träffat honom i verklighet men gud I'm in love (L) Jag tror faktist att ingen kan älska honom så mycket som jag!
Mitch Hewer= B Ä S T ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0