Ögon problem

Vaknade runt 12 idag men louise stack runt 9:30 för att hon skulle barnvakta :) Jag har precis ätit, duschat och aa kollar tv typ. Idag så ska jag inte göra ngt, bara sitta hemma och ta det lungt. Igår så gick jag och la mig med mitt smink på och mina linser på och jag säger bara en sak INTE BRA IDÈ! Vaknade och då var allt helt okej med mina ögon, sen så efter ett tag började det klia as mycket så jag tvätta bort sminket och tog ut mina linser och då, fy fan vad det klia! Mitt vänstra öga var helt okej, men mitt högra, aj aj aj! Jag satt typ och klia i 20min men sen så kolla jag i spegeln och hela mitt högra öga var rött, ill rött. Det var typ som att jag hade ramlat och skadadt min närv (stav fel?) i ögat, usch! Men iaf mitt öga svider som bara den och jag blinkar hela tiden :) Ska fixa mig nu :*

Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh tack vad du är söt det värmde jätte mycket<3 Jo jag har två stycken barn:) en 3åring som blir 4 i december och en nybliven 1åring:) tiden går ju sååå fort:)

åh vad roligt med bio vad såg ni för någonting då?

Kraam:)

2009-08-18 @ 21:12:19
URL: http://shiningdiamond.blogg.se/
Postat av: Marie

ah vad jag är kass jag glömde ju att säga att i fredags var det bara lugnt vi for och hämtade en skoter sen på lördagen så blev det lite fest med god mat och så:)

2009-08-18 @ 21:13:14
URL: http://shiningdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0