Shopping!

Vaknade runt ett och sen så fixa jag och sofia oss (johanna mådde skit så hon åkte hem, och imon så ska hon till doktorn, hon kanske har svininfluensan för hon umgicks med ngn som hade det utan att johanna visste det! Hoppas att du inte har det asså!) och åkte in till stan för att shoppa loss och fika! :) Jag hade 2000 så shoppingen blev bra måste jag säga :D

Asså guuud! Stockholms shopping är bäst! :))))))))

Mörk blåa och svarta jeans leggings, GINA: 199kr st.

Linne, GINA: 129kr.

Linne och slitna jeans shorts, TOPSHOP: 299kr (shortsen), 129kr (linnet).
'
Halsband, HM: 179kr.
Armbandet, öronhängerna (stav fel?), GINA: 70kr (båda kosta det).
Puder foundation, ÅHLÈNS CITY: 149kr.

Ville köpa id foundation men orkade inte betala så mycket för ngt som jag kan få av mamma!

Kommentarer
Postat av: Louise

skitfina saker ju! gillade shortsen speciellt :)

2009-08-11 @ 01:28:46
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Tack så mycket babe!:D

2009-08-11 @ 22:58:46
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0