Stan med Iman

Hejhej sötnosar!
Jag kom nyss hem från en väldigt bra dag i stan. Först och främst så vaknade jag runt 11 av att iman ringde mig, jag hoppa in i duschen, sminka mig, klädde på mig och sen var det att dra iväg till torget! Iman träffade jag då i torget och efter det så hoppade vi på bussen mot stan. Vi träffade pappa som jag fick pengar från och sen så drog vi till ett ställe så att jag kunde köpa louise en hemlig present :) Efter att jag köpte presenten gick vi till burger king *MUMS* och köpte mat och glass. Iman har nämligen ett crew kort och därför får hon allt som hon köper billigare! :) Aja, efter att vi ätit så drog hon hem och jag till pappa (igen) för att jag skulle boka biljetter till sofia. Jag bokade biljetter, fixade så att coldplay biljetterna kommer hit snart och sen så hoppa jag på bussen hem! :)
Iman och henne underbara pez! Det går inte att snacka med henne när hon äter dom, hon försvinner till en annan plats asså! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0