Alex vann!

Jag kom "nyss" hem från elliots hus, louise hängde med såklart. Vi har kollat på alex match (han vann btw! WOHOO!), dratt hem till elliot med tunde och sen köpt glass när tunde åkt hem och alex kommit :) Jag vet inte riktigt om ni fattade hur jag förklarade dagen för er men jag orkar inte bry mig. Imon ska jag och louise vakna 10 eftersom vi måste direkt hem till louise innan hennes föräldrar åker iväg med båten. Louise och jag måste hämta resväskor och packa ner louise kläder för vi ska nämligen åka till hennes föräldrar i båten på söndag morgon!! Äntligen fungerar din båt baby :* Efter att vi har vart hos louise åker vi nog hem till mig, lämnar sakerna och drar ut till heden för att kolla gothia (kanske det sista om louise orkar, hihi).
Men nu vet ni lite om idag och imon, hörs senare pusspussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0