Ändrade planer...igen

Hahahaha, jag ska aldrig skriva ngt i bloggen om jag inte vet för säkert att det ska hända. Jag och louise åker hem till henne imon för att packa för vi orkade inte åka ngnstans idag. Men idag så ska vi för säkert äta subway till lunch och efter det ska vi åka till ica focus med mamma för att köpa massa vanilla cola och mac&cheese! *MUMS* Elliot sa också igår att vi skulle göra ngt idag med honom och alex men jag vet inte riktigt om det kommer hända. Jag snacka nyss med dom och ingen vet vad vi ska göra så vi får se om vi orkar träffas senare idag ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen, pusspusssssss

Kommentarer
Postat av: Michelle

usch ja :O

2009-07-15 @ 15:37:17
URL: http://michellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0