Baksmällan + Dagen (lite)

Nu är jag hemma! Filmen var väldigt rolig faktist, mycket bättre än vad man tror så kolla gärna på den :) Jag tänker inte förklara lite av filmen för er, jag säger bara vad jag tycker om den så får ni se den om ni vill sen, vilket jag tycker ni borde göra som sagt. Min dag har bara vart lite shopping (vilket ni redan visste), hemma hos louise, bio och sen nu sitter jag i mitt egna rum och bloggar för er. Jag tror nog att jag och louise ska ta och sova tidigare idag, så att vi inte sover bort dagen. Imon så ska jag träffa nina efter två ngn gång, längesen vi såg varandra. Louise kanske också hänger med men hon är inte säker så jaa vi får väl se :)

Jag träffade söta emma på bussen när jag skulle till stan. Det var kul att vi kunde snacka lite, hoppas vi träffas igen under sommare ♥


Mitt söta linne som jag köpte!
ZARA; 129kr ♥

Framifrån

Bakifrån



Kommentarer
Postat av: Emma

haha vad söt du är, det var jättekul att träffa er också!! som sagt, jag lovade att jag skulle checka in din blogg, o damn girl, i like it ;) (L)

2009-07-13 @ 00:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0