Bio idag

IGÅR: Igår så gjorde jag inget speciellt. Jag vaknade runt 10 för att louise ringde mig och sen så var det dax att duscha, fixa mig och dra iväg till emma och elvira. Så jag barnvaktade hela dagen igår och jag sov över där. Jag och louise är bästa barnvakterna asså, sitter och kollar film medan barnen är hos grannen! :)

Nu så sitter jag och kollar på room raiders med min kusin, kian ni vet :) Jag var tvungen att lämna louise med barnen eftersom min kusin ville komma hem till mig, så ja nu sitter jag här som sagt. Ikväll så ska jag, kian och sophie (bara för att hon måste vara överallt) åka och kolla på lite bio. Vi ska kolla på snuten i varuhuset och jag vet inte riktigt om den är bra, så vi får hoppas! Nu ska jag nog äta lite mat och sen får jag ta och sminka mig.
pussssssssss

Kommentarer
Postat av: camila

Ville veta vad du tycker om att jag liknar Sophia Bush från One Three Hill , skulle vara tacksam för svar :D

Tack!

Puss/Kram

2009-07-09 @ 14:54:48
URL: http://iamcamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0