Glad morgon!

Nu är jag vaken och det känns bra att jag inte sov längre! Jag fick också reda på att jag ska kanske åka till grekland på söndag! Men det är bara ett kanske för pappa kanske måste jobba, han måste alltid jobba! Men om jag inte åker till grekland så kommer jag kanske åka ut med louise båt, om hon vill ha med mig :) Åhhh! Jag vill verkligen till grekland! Hoppas att pappa inte jobbar! Hoppas, hoppas! Men jag ska inte börja snacka om det ifall det inte händer, jag får reda på ikväll om vi åker och då kan vi snacka om det :)
Hörs snart igen, ska hoppa in i duschen :*

Kommentarer
Postat av: simone

Vackert hår du har tjejen! :)

2009-07-23 @ 12:42:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0