Hahaha!

Nu så sitter jag på en sten mitt i en kohage och bloggar för er! Det finns massa ko skit lite här och där, men vad gör man inte för att blogga? Haha. Det cyklade precis förbi tre stockhomare och frågade mig vad jag gjorde och när dom fick reda på att jag skulle blogga sa dom att dom skulle gå in på min blogg för att titta lite. Jag gav dom mitt blogg namn så jag hoppas att dom går in på den! Väldigt trevliga var dom, haha :) Idag så ska vi (min familj och jag) åka till en djur/nöjespark sen ska vi spela lite miniglof (bara för att sophie måste!) och sen kommer vi hem för att ta det lungt lite innan vi åker ut för att äta på resturang! Det kommer bli en väldigt skön dag, solen är framme och den är varm så jag hoppas att jag blir brun!
Bloggar senare ikväll men massa bilder. Men nu får ni se dagens outfit! PUSS :*


Bilden är tagen av min webbcam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0