Home sweet home!

Vaknade 12 och sen var det snabbt att duscha, fixa sig och packa ner allt som inte var klart. Vi började åka från öland runt 2 tiden och vi var framme i göteborg 20 i åtta :) Gud va skönt det känns att vara hemma! Helt underbart! Trodde verkligen vi skulle åka hem runt 6-7 men pappa var tvungen att operera så vi drog tidigare. Igår efter att jag hade bloggat för er åt jag mat, gick ut för att jogga med pappa *STOLT* och sen så kolla vi på film och mata kossor med lite allt möjligt (jag och min syrra, haha). Jag klappade också en kossa för första gången! Haha det var ngt nytt och läskigt för mig :)
Bloggar senare pusss :*




Haha sötis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0