Ingen louise nu

Jag var nyss ute med mamma och sophie. Eller vi skjutsade louise till torget så hon kunde åka hem och sen drog jag, mamma och sophie till ett speciellt sjukhus. Vi skulle besöka en jätte bra kompis till min mamma och våran familj men sen när vi kom fram låg hon och sov så vi åkte hem igen. Nu sitter jag ju och bloggar för er men samtidigt så fixar jag mig. Ska nämligen träffa louise i stan kl 8 (tror jag) och sen ska vi köpa godis. Runt 9 ska vi på bio och kolla på transformers 2, elliot fyller år så vi ska ut och fira honom genom att gå på bio. Det är inte bara vi som kommer vara där såklart, elliot har ju hans andra kompisar som också kommer :) Men jag ska fixa mig vidare (kan man säga så? haha) nu. PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Louise bäst

LÅG

2009-07-01 @ 17:24:41
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0