INTERNET FUNGERAR!!!!!

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT för dålig uppdatering men internet börja fungera idag!

FREDAG (EFTER JAG VAR I PAPPAS JOBB): Efter att jag hade uppdaterat från pappas jobb drog jag och louise till heden för att kolla på gothia. Det var väl helt okej, vi satt bara där och snacka (kolla inte på fotbollen, föör tråkigt) men sen efter det så drog jag, alex, elliot och adrian till donken för att äta. När vi skulle till donken gick vi förbi gothia ledet och guuud! FY FAN va äckligt! Massa äckliga johnnyboys och fjortisar, jag spry! Men iaf, efter att vi ätit och sånt skit drog vi till valhalla (stav fel?) för att kolla på max när han spelade i semi-finalen i gothia! Han mötte norge och vann! :D NORGE SUGER! Efter det så drog vi till bion för att möta mamma och sophie, vi kollade på harry potter och jag älskar dom filmerna! Filmen var inte den bästa HP filmen men den var ändå super duper bra! :D ♥
LÖRDAG: I lördags drog vi till ljungkile (louise har bott hos mig i typ tusen dagar nu, hela hennes liv är hos mig nu haha, kommer hon åka hem ngn gång? Hoppas inte det! Haha <3) hem till en utav mina kusiner, det var kul :) Vi åt mat och spelade massa spel haha. Men innan vi drog till ljungkile så åkte jag och louise till gamla ullevi för att kolla på max när han spelade i finalen mot ett annat norskt lag, max spelar i ÖIS. NORGE SUGER! Dom spelade super bra och sen så vann dom med 7-4!! Nu är min kompis max och hans lag bäst i hela gothia (kanske världen, kan inte sånt) i fotboll i åldern pojkar 15! :) Det var det ända viktiga som hände i lördags, jag hoppas att jag aldrig blir såhär efter i uppdatering, lite jobbigt är det! 
IDAG: Idag så har jag och louise inte alls gjort mycket. Vi vaknade runt ett, kollade tv, laga mat, kolla tv, spela spel, kolla tv, åt mat. Haha aa samma gamla vanliga :) Men jag uppdaterar senare ikväll igen, pusspuss :*


Max är bäst :)

ÖIS laget!

Vinnarna! NORGE SUGER!

Stolta vinnare! <3

ÖIS hörna, det fanns mera människor som hejade på dom men det var den exakta hörnan :) Hihi


Hitta inte den riktiga postern.

Kommentarer
Postat av: LENA ♥

ja det var sjukt gott! jag är 2o år :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-19 @ 23:21:07
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: sintan

min neger kompis vann också , han spela i samma lag;D

2009-07-20 @ 00:24:01
Postat av: Sara

Jaha :D Jag såg honom då! haahha :D

2009-07-20 @ 02:47:33
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: simone

Har du sett den nya harry filmen ? :)

2009-07-23 @ 14:21:20
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0