JAG SUGER!

Helt seriöst, jag suger mer än allt på att uppdatera min blogg! Jag ville uppdatera sen lääängesen men tyvärr så kunde jag inte :( Men nu är jag här och jag ska skriva många inlägg varendaste dag!

ONSDAG: Jag skulle ju ut och shoppa med louise men det blev inte av för vi båda ville olika grejer så jag sa vi ses en annan dag, men tro inte att min dag var förstörd för att shoppingen inte blev av :) Istället för att åka till stan hämtade mamma mig och jag, hon och sophie drog till kullavik för att hälsa på några kompisar. Vi stannade där under hela dagen och sen så sov jag och min syrra över. Under dagen så umgicks jag med micha och hans storebror björn var med då och då. Vi gjorde inte så mycket, vi spelade basket och så kollade vi på tv och massa sånt skit. Men vi umgicks med sophie och jesse lite också men det var för att vi var tvungna, haha. Det var en kul dag :)
TORSDAG: Igår så skulle jag åkte till skarasommarlan med mamma, sophie och michas familj men istället så drog vi till lerums vattenpalats. Det rengnade ju så vi kunde inte dra till sommarlandet :( Men vi badad massa och det var kul och sen efteråt kom micha, björn och jesse hem till oss. Björn åkte hem men micha och jesse sov över och på kvällen satt jag och micha upp och kollade på good luck chuck och parfymen (mycket sjuk film! :o).

Nu, idag så har jag inte gjort så mycket. Vaknade av att mamma väckte mig (ORKA). Sen så har jag bara duschat, fixat mig och massa sånt. Just nu så sitter jag och micha och spelar lite super mario (hihi, det är bäst!). Men sen runt åtta ska jag dra mot stan för då ska nämligen jag och louise köpa godis och kolla på brüno :) Så vi hörs senare innan jag drar och ikväll iaf. PUSSSPUSSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0