Livet suger ibland

Hejhej sötnosar nu är jag hemma! :* Efter att jag blev upphämtad av pappa från barnvaktningen drog vi hem så att jag kunde byta kläder. Sen när jag hade valt lite bekväma kläder drog vi med bil hem till en super nära familje kompis. Hon har nämligen fått cancer och är döende, det är så hemsk! När jag var liten var vi hos henne hela tiden typ, hon var som en farmor för mig eftersom att jag inte haft ngn och nu ska hon dö. Jag är as ledsen, snacka om att jag grät i typ två timmar eller mer, när och efter jag hade sett henne, asså gud :(
Nu vill och orkar jag inte blogga mer för er idag, jag skiter i om det är dålig uppdatering också. Så ha en bra kväll och ja, om ni tycker era liv suger tänk på dom som verkligen behöver hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0