Min underbara "säng"!

Nu kom jag nyss ut ur duschen, och nej jag har inte duschat i typ en och en halv timme! Efter att jag skrev det senaste inlägget (innan detta) började jag att städa mitt rum :) När louise kommer hit så blir det verkligen en svinstya! (haha, skoja bara babe) Men iaf, jag städade mitt rum som sagt och när jag hade dammsugit och slängt massa skit blev det dax för att flytta tibax allt och så smart som jag är bestämmer jag mig för att flytta tibax min säng när louise och massa andra saker är på den. Så ja, jag drar min säng och ena benet går av :)

Resultat:
INGA BEN PÅ SÄNGEN! Lagt till två madrasser bredvid och det blev en dubbelsäng (typ) så nu har jag en stooor madrass-säng och så kan jag och louise kolla på film och mysa!

Kommentarer
Postat av: elisabeth och charlina

sv: vi badade i en sjö tror ja de va ;)

2009-07-15 @ 18:26:50
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: åh tack :D

jag cyklar mountainbike! :)

så söta kuddar!

kram

2009-07-15 @ 20:18:59
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0