Panik!

Okej så här ligger det till kära läsare, det känns som att jag har kronglat till det hela så jag ska förklara en sista gång! Ikväll så åker jag och min familj (mamma, pappa, lilla syster) till öland med bil. Vi stannar kvar i öland tills det blir måndag och då åker vi bort mot danmark för att hälsa på legoland (louise hänger med då). Det är vad som ska hända, men min pappa är ju som han är så bli inte förvånade om allt ändras haha :) Nu så sitter jag och kollar duplicity men jag orkar inte mer så jag stänger nog ner den snart, orkar inte kolla på film men det verkar vara helt OK! Måste packa men jag orkar inte, eller jag vill göra det men hälften av mina linnen ligger i tvätten! Hjälp, tänk om jag inte får med mig några kläder :o

Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Hoppas ni får kul!

2009-07-24 @ 16:26:29
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0