Plaggen

Hejhej! Nu är jag hemma. När vi var hos louise så gjorde vi inte så mycket men sen runt åtta drog jag, louise och hennes mamma ner till havet för att kolla på deras nya båt och den är as gullig! :) När vi var där nere så satte vi oss i båten också och då började vi snacka om allt möjligt typ, det var mysigt faktist. Men sen så kom mamma och hämtade mig och louise och då drog vi hem till zhobin. Vi var där en liten stund och spelade lite gta, need for speed 2 och tecken och sen så nu är vi hemma hos mig. Fick också reda på att jag och louise ska ut med båten på en lååång semester med hennes föräldrar, men mer om det sen ;)

Detta är vad jag köpte idag:

En söt kofta från zara; 129kr

Favoriten, en underbar jacka från zara; 399kr

Ett fint svart linne med nitar från zara; 200kr

En svart bh som är multiway. Man kan ha den på tre olika sätt, lindex; 179kr
En ny mascara (ett måste), h&m; 155kr


Jag är super duper nöjd ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0