Transformers 2

Igår så var jag ju på bio, tog faktist inte några bilder alls men det var kul! Jag hade på mig en liten sommarklänning och mina vit/svarta pumps så jag kände mig jätte fin, haha :) Först så träffade jag ju louise utanför fyra gott (godis ställe) och då köpte vi massa godis och sen så drog vi vidare för att ta vagnen till pappas jobb. Vi stannade där i typ 30 (eller mer) minuter men sen så ringde elliot och sa att vi var tvungna att komma till bion och då gjorde vi det. Vi kollade på andra transformers filmen och jag tyckte faktist att den var bra. Filmen var mycket lik den första men ändå på ett bra sätt. Jag vet inte riktigt vilken jag tycker är bättre så jag säger såhär, båda är lika bra! Men ni måste faktist se båda filmerna, det är ett måste ;)


Kommentarer
Postat av: Viceman

Haha, vilken gay Transformers poster du har hittat. Det är inte orginalet ;)

2009-07-02 @ 22:55:14
Postat av: Bästa Sara

Haha! Men jag vet inte vilken orginalet är, och denna har ju mer av megan fox ;: ;)

2009-07-04 @ 13:03:24
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: Alex

megan fox är hot :)

2009-07-04 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0