Tummen upp&ner

Asså jag har inte orkat med att göra tummen upp&ner varje måndag som ni kanske märkt. Så jaa det får komma när jag har ngt att hissa och dissa :)

Tummen ner till sony ericsson!
USCH, FY, BLÄH! Jag hatar verkligen sony ericsson mobiler, dom går bara sönder! Jag har haft tre sony ericsson mobiler på kanske lite mer än ett halv år och det är inte normalt att ha så många mobiler på så lite tid ju. Min första mobil gick sönder för att det ville mig ngt, min andra mobil tappade knapparna och skärmen dog men det värsta är att det inte gick att smsa eller göra ngt med den efter ett tag! Nu så har jag en sony ericsson w890i och tro mig, först är den bra men sen så blir den dålig. Min har börjat stänga av sig när den vill och det är absolut inte normalt för en mobil! BLÄH PÅ SONY ERICSSON! Om ni vill ha en bra mobil så borde ni testa nokia eller samsung, men helt seriöst är nokia dom bästa, går aldrig sönder!
Mina mobiler: Trean har jag nu.



Tummen upp till GA.MA laser plattång!
Varje gång jag plattar mitt hår så använder jag min laser plattång från ga.ma. Den är verkligen bra måste jag säga :) Förut när jag använde en annan plattång så blev mitt hår puffigt och inte rakt men nu när jag använder ga.ma laser så blir mitt hår rakt och fint. Det är verkligen ngt jag tycker ni borde använda! Hahah gud det låter som att jag gör en reklam, men aa tummen upp till ga.ma laser plattång! :)

Kommentarer
Postat av: LENA ♥

tack sötnos! hehe, ja jag målar dom, men har faktiskt funderat på att tatuera dom så jag slipper måla dom varje dag ;)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-21 @ 13:18:08
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: Louise

haha frågade om skatten i sverige, hur hög den va, sen fick jag en LÅNG historia

2009-07-21 @ 13:30:05
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0