AHH!

Asså seriöst, även om vi bråkar respekterar jag dig men du bryr dig inte ett skit. Jag är bara ärlig och säger vad jag tror och vad jag tycker, även om vad jag tror inte alltid är rätt. Du respekterar mig inte och du tror att du är sååå mycket bättre än mig även om du inte är det. FATTA att vi är lika mycket värda och att du inte alls är bättre än mig ngnstans.
Asså förlåt läsare för att jag skriver typ allt som har hänt men jag vill bara att ni ska veta att det inte bara är mitt fel. Så louise sluta försök vara så oskyldig när du också har gjort fel i detta bråk. Det krävs ju två för att bråka, har inte du själv sagt det?

Kommentarer
Postat av: gogdar

vrf bråkar ni?

2009-06-18 @ 11:32:20
Postat av: Alex bäst

Snälla båda sluta blogga ni gör inget bättre :( (asså sluta blogga om bråket menar jag)

2009-06-18 @ 13:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0