Back from prao!

Hejhej sötisar! Jag kom hem från prao för typ 20 min sen men jag bloggar nu för att jag duscha först. Jag har då praoat från kl 9-15 inte 8-16 som jag trodde och jag har bara lekt med små barn mellan 3-5 år. Det är väl helt okej eftersom jag älskar små söta ungar och alla är verkligen söta haha. Killarna ville leka puss jage med mig så jag gjorde det, men jag pussa ingen!, och tjejerna ville att jag skulle läsa böcker eller leka mamma pappa barn. HAHA. Men jag gjorde allt som barnen ville och jag sa åt dom när det blev för mycket, så har min dag vart hittills iaf. Hur har eran dag vart? :) Ni kan få se lite bilder från när jag praoar (kanske) om jag tar några, om jag orkar så jaa, det var typ allt jag har att säga för nu. Så jag bloggar snart igen.
PUSSPUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0