Dagiset + Dagen

Samma saker hände idag på dagiset förutom att vi gick på utflyckt med barnen och att det fanns en vikarie idag som hette ella. När jag kom fram till dagiset hade vi alla samling med barnen och efter det gick vi ut för att börja gå mot bergen nära havet där vi skulle ha våran utflyckts plats. Barnen lekte och hade massa skoj och sen gick vi tillbaka till dagiset och allt var som vanligt igen. Efter min dag på "jobbet" var slut sprang jag hem snabbt, bytte byxor och åkte in till stan för att träffa louise en snabbis. Innan jag stack till stan så åkte jag till stena line (där louise praoar) för att kolla hur det var hos henne, gissa om jag blev glad för att komma in i stena line byggnaden? :) Älskar sten line, har alltid gjort det, ända sen jag var liten ♥ Men iaf, louise hade ett eget kort (väldigt coolt) och hon kunde öppna vilka dörrar som helst! :) Efter att ha vart i stena line stack vi till stan då och där köpte jag "girls just wanna have safe sex" tröjan, några fantastiska skor och en avslutningsklänning som jag ska ha på mig med skorna!
Btw: Mina lilltår har förvandlats till blåsor! :o

Stena lines VIP room, som louise kan gå in i!! :o *AVUNDSJUK*


"Girls just wanna have safe sex" tröjan, inte så bra bild men jag orka inte :)
(98kr, H&M)


Avslutningskläder, ÄLSKA ♥♥♥
Skor; BIANCO, sista paret ever! (550kr)
Klänning; MQ, sista storleken i 34! (500kr)



Klänningen är mycket finare i verklighet :)

Tack louise för all din hjälp idag, du är bäst bästis :*




Kommentarer
Postat av: Louise bäst

jag är bäst taha(A) bra dag idag:D jätte fina kläder!

2009-06-03 @ 21:14:10
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0