En dag med kusiner

Jag kom nyss hem typ från att ha spenderat hela dagen med mina kusiner (typ hela dagen). Det var väl inget speciellt, vi kollade på tv, gick ut och åt pizza (världens bästa kebab pizza, skojar inte!!) och sen så har vi snackat lite om allt. Alla mina kusiner är killar så det är inte så roligt men ibland så kan det vara kul och idag var det faktis helt okej, inget speciellt som sagt :) Kian, en utav mina kusiner hade köpt jordgubb marabou haha, så den fick jag så klart smaka på och den var god! Men det var typ min dag, en helt vanlig dag med mina kusiner. Nu ska jag nog försöka fatta hur man fixar video inlägg (for real) så jag får hoppas att jag fattar så att det kan komma några i bloggen!
PUSS så länge :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0