Fick betygen idag!

Vi fick våra betyg idag också. Gud vad jag är nöjd! Jag trodde seriöst att jag skulle sänkas eller stanna likadant som förra året. Ni vet inte mitt betyg förra året men då var allt G förutom geografi och hemkunskap, som var VG.

English - VG
Swedish - G
French - G
Maths - G
Computers - VG
Technology - G
Crafts - G
Biology - G
Chemistry - G
Physics - G
Home Economics - VG
Geography - VG
History - G
Social Studies - G
Religion - G
Art - VG
Music - G
Gym - G

Många G men jag är fortfarande AS nöjd. Det är ju bara åttan och nästa år blir det mycket bättre kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis! :D



Glad nu?

2009-06-14 @ 00:10:17
Postat av: Bästa Sara

Tack <3



Aa, super glad ;)

2009-06-14 @ 00:18:28
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0